lørdag 8. august 2009

PGA- prompen Tiger Woods må erkjenne

Jeg ble ikke akkurat så overrasket når jeg leste VG igår. Grunnen er ganske enkelt bildet nedenfor.





Dette bilde er tatt i 2007, og handler mer om bare en promp. Nemlig at Tiger Woods, finner seg selv ved hjelp av ulyder og oppførsel.
Om jeg hadde prompet like mye som Tiger Woods, ville jeg også ha vunnet mer enn ham.
Gutten er trossalt bare en Varther with a lot of selfesteem :P

Jeg brøyt samarbeidet med Tiger Woods etter at dette bilde ble tatt. Jeg hadde nok dritt i livet fra før, men nå svømte jeg i det og hadde Varthers langt oppe i halsen.
Jeg har fortsatt en mengde spørsmål, og jeg spør i søvne:
- Hvordan kunne Tiger misbruke min stilling på det groveste??
- Hva er det jeg puttet på den baguetten hans, som får han til å sitte bak busken på huk?
- Gjør du dette bare for å distrahere meg?
-Why is it always me who have to take care of your toiletpaper? – because I got the ugliest swing and the poorest handicap. (but still I don´t fahrt on the golf course :P)

Nå er det vel Tuttas tur til å være dorull- caddy, de to har trent ganske tett det siste halvåret har jeg hørt. Kan tenke meg det sitter igjen 4 dagers promp i håret hennes.
I en sport hvor alt skal baseres på gode manerer, kommer verdenseneren Tiger Woods til kort hver eneste gang. Det vil si han lander greit inne på greenen, men han har også cøliaki, uten å være klar over det. Så når han spiser vanlig mel, kommer møkka ut ganske hel.
En gang er ingen gang, men 3 ganger er ihvertfall alle gangene.

Lykke til Tiger Woods, og visste du at Edet dopapir varer lengst?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar